Web Analytics

Kortlæg din digitale position,
og find vejen til at opnå dit fulde markedspotentiale.

Fuld adgang

Bevar altid fuldt ejerskab og adgang til dine konti

Målgruppe

Kortlæg din digital position og find din målgruppe.

Vækst

Sæt kursen for din vækstrejse & opnå dit fulde potentiale.

Gennemsigtige priser

Letforståelige priser uden time fakturering og skjulte gebyrer

Hudløs ærlig rapportering

Afstemt og gennemsigtig rapportering uden forfængelighedsmålinger

Ingen langtidskontrakter

Du fortjener friheden til at gøre, hvad der er bedst for dig og din virksomhed

Hvad er Web Analytics

Du har måske hørt det før, web analytics, men hvad er det egentligt?

Webanalyse er processen, hvor man analyserer adfærden hos besøgende på et website.

Dette involverer tracking, gennemgang og rapportering af data for at måle brugeraktiviteten, herunder de besøgendes køb/interaktion af et websted og dets produkter, billeder, videoer mv.

Den data, der indsamles gennem web analytics kan inkludere hvilke kanaler trafikken kommer fra, konverteringsrater, kliks og meget mere. Disse data skaber indsigter, der skal gøre det lettere for virksomheden, at træffe korrekte forretningsbeslutninger for deres online tilstedeværelse.

Web analytics kan gøre det muligt for virksomheder at fastholde deres nuværende kunder på websitet, samt tiltrække nye potentielle kunder – hvad end det er B2B eller B2C.

Webanalyseprocessen involverer følgende:

Den første fase i webanalyseprocessen er, at virksomheder skal bestemme mål og de endelige resultater, de forsøger at opnå.
Disse mål kan omfatte øget salg, kundetilfredshed og brandbevidsthed. Forretningsmål kan være både kvantitative og kvalitative indsamling af data.

Den anden fase i webanalyse er indsamling og opbevaring af data.
Virksomheder kan indsamle data direkte fra et websted eller et webanalyseværktøj, såsom Google Analytics.

Den tredje fase af webanalyse-tragten involverer virksomheder, der behandler de indsamlede data til handlingsvenlig information. Identificering af nøglepræstationsindikatorer (KPI'er). I webanalyse er en KPI et kvantificerbart mål til at overvåge og analysere brugeradfærd på en hjemmeside. Eksempler omfatter afvisningsprocenter, unikke brugere, brugersessioner og søgeforespørgsler mm..

Udvikling af en strategi. Denne fase involverer implementering af indsigter for at formulere strategier, der stemmer overens med en organisations mål. For eksempel kan søgeforespørgsler og interaktionsrate hjælpe en organisation med at udvikle en indholdsstrategi baseret på, hvad brugerne søger efter på deres hjemmeside.  

Virksomheder skal eksperimentere og teste flere forskellige strategier for at finde den, der giver de bedste resultater.
For eksempel er A/B-test en simpel strategi til at hjælpe med at lære, hvordan et publikum reagerer på forskelligt indhold. Processen involverer at skabe to eller flere versioner af indhold og derefter vise det til forskellige målgruppesegmenter for at afsløre, hvilken version af indholdet der klarer sig bedre.

Vores procesplan

Opret forbindelse

Aftal en tid til at komme i kontakt med en af vores Google Ads-eksperter.

Planlæg

Vores team af eksperter vil oprette en tilpasset handlingsplan, der er rettet mod at hjælpe dig med at nå dine mål.

Lancering

Der er dannet overblik over din virksomheds digitale position og kursen er sat på din digitale vækstrejse.

Din digitale vækstrejse starter her

Tak for din besked, vi vender tilbage hurtigst muligt.
noget gik galt, prøv igen..